Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 15 januari 2018

Blauw

Wát nou Blauw? Blauwe maandag? Grijs, dat zéker wel 😉. Het regent behoorlijk, het is donker.
Maar verder genoeg redenen om blij te zijn hoor, niks geen blues.


Déze is wel Blauw. En mooi!

Het patroon Love in a Mist koop je op Ravelry. Het patroon is in Engels geschreven (met teltekening). Je hebt maar ca. 400 meter kant-garen nodig (of sokkenwol). Garentip: Borgo de' Pazzi Lace of Lace Gradient (1 streng is ruim voldoende). 




4 opmerkingen:

  1. Ooooo die is mooi. Ga gelijk eens bij het patroon kijken 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blauw voor de somberste dag van het jaar? Jij laat hier een prachtige blauwe sjaal zien om blij van te worden. Vast ook fijn om zelf met plezier te maken in deze sombere januaridagen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is inderdaad mooi en super verleidelijk. Heeft deze ook kraaltjes erin of wordt de omslagdoek ook zonder gebreid? Hoe die erin verwerkt worden, vind ik niet zo helder uitgelegd nl.Misschien heb je nog een tip. Dan kies ik voor het soort garen én de kleur.

    BeantwoordenVerwijderen