Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 14 juni 2014

Star Wars

Zegt R2D2 je iets? Of Obi-Wan Kenobi, Darth Vader, Prinses Leila, Yoda of Storm Troopers? Als er geen lichtje gaat branden, dan kun je dit wel overslaan. Maar misschien heb je een paar echte StarWars-fans in huis die precies weten waar je het over hebt. Dan geef ik je nu een paar ideeën voor de échte liefhebber!


Geweldige R2D2-muts!
Het patroon (alleen een brei-schema) vind je hier. Op Ravelry vind je nog meer dingen die met behulp van dit schema zijn gemaakt.


Princes Leila-muts (zo zullen we het maar noemen..!)
Patroon te koop op Ravelry


Mini-Yoda...
Arm kind, ik hoop dat hij het zijn ouders vergeeft.... patroon gratis op Ravelry.


Onmisbaar! Een (gehaakte) lichtsabel! hier te vinden.


Obi-Wan Kenobi en nog veel meer StarWars-mini-figuren kun je ook weer vinden via Ravelry.

Liever een wat groter project?

foto Ravelry, het patroon met alle mogelijke teltekeningen vind je hier.

Liever een R2D2 op ware grootte? Dat kan hoor!

Kijk maar op Ravelry!

Nou, nog eentje dan:
Death Star-kussen hier gevonden.

That's no moon - Pops de Milk

1 opmerking: