Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 1 juni 2014

Mix

O, had ik maar een zak met tijd, waar ik altijd in kon graaien. Te veel leuks te doen! Dit zou ik ook nog eens willen maken. Van al die uitprobeersels die nooit helemaal tot een einde kwamen...

The Warp and the Weft: Patchwork Woad Pillow Workshop

Ik hou wel van die mix van technieken en materialen. Stofjes verven, breien, haken, quilten....alles bij elkaar een heerlijke mix samen in 1 kussen. Ik vond dit kussen hier, ter inspiratie! De webshop die bij dit blog hoort vind je hier: French General (vergis je niet, in LA, California). Misschien moet je niet kijken, je wordt er heel hebberig van.....



3 opmerkingen:

  1. Die zak met tijd. Als je die gevonden hebt, geef je dan het adres even door? We zijn vast niet de enige die daar naar op zoek is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit tijd niet ook in het benutten van alle 'verloren' uren en minuten? Handwerken is heerlijk, ook om 'tussendoor' te doen. Vandaag liet ik op mijn dagelijkse blog een kleine collage zien van wat ik 'in de loop der tijd' maakte. Net als het kussen: ook een mix van materialen en technieken.
    Ik denk dat Jeanet's blog ook zo populair is omdat zij telkens aangeeft dat we niet àlles kunnen maken wat we mooi vinden. Zo herkenbaar voor ons allemaal! En tegelijkertijd laat ze ons genieten van al die mooie dingen. Ik waardeer je blog, Jeanet!
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me bij Margriet aan, ik waardeer je blog en ook de tijd die je erin stopt! Helaas meer patronen en ideetjes dan tijd verzucht ik ook wel eens, maar ja niets aan te doen.
    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen