Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 16 juni 2014

Love Birds

Wat vliegt een jaar toch voor bij! Wat vliegen 19 jaren toch voorbij! Want zo lang is het al geleden dat we trouwden. We kunnen wel een boek schrijven, of een soap maken - zoveel is er gebeurd, ups en downs. Maar nog steeds gelukkig bij elkaar :-)


Op deze druilerige maandagmorgen vieren we dat met deze Love Birds, ik vond deze op het blog van Jirska, waar je ook de link vindt naar het Engelstalige patroon.

31 opmerkingen:

  1. wat een prachtige foto van jullie!! Van harte gefeliciteerd met jullie 19 jarige huwelijk, ik ga duimen dat de zon nog gaat schijnen vandaag!! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd lieve mensen, ik wens jullie een fijne dag samen met jullie kinderen.

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en een hele fijne dag samen met man en kinders. Hier schijnt de zon een beetje, ik zal hem doorsturen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en nog veel geluk samen, met jullie gezin!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Jeanet en Ali, hartelijk gefeliciteerd en samen met de kinderen nog veel geluk toegewenst!
    Ook nog de felicitaties voor jullie zoon met het behalen van zijn examen. Super!

    Wat zijn deze duifjes prachtig. Dank je wel voor de link.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeanet en Ali, en natuurlijk ook de kids, van harte gefeliciteerd. En nog heel veel gelukkige jaren samen.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé wat leuk!! Wij waren gister ook 19 jaar getrouwd!!
    En een boek???? Ik denk dat ik er minstens een trilogie over zou kunnen schrijven!!

    Gefeliciteerd met deze dag!! En natuurlijk wens ik je/jullie nog vele goede jaren met elkaar toe!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jeanet, van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ik wens jullie beiden nog heel veel gelukkige jaren samen toe, met meer ups dan downs. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben samen. Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd, geniet ervan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al is het vandaag geen stralend weer; jullie zien er wel zo uit op de foto.
    Van harte gefeliciteerd en nog veel geluk samen en met de kinderen.
    Groet van Willemien en Heer Bommel al 46 jaar een echtpaar.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd. Toevallig heb ik die love birds ook gemaakt ;-) Er is een nederlandse vertaling bij Mijn eigen plekkie http://mijneigenplekkie.blogspot.nl/ Weet alleen niet precies waar het staat. Ik wens jullie nog vele gelukkige jaren toe.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd! Jullie hebben de laatste tijd veel te vieren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte proficiat en alle goede gewenst voor nu én de toekomst. Maak er een gezellige dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Op naar de volgende 19 jaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Hopelijk mogen er nog veel gelukkige jaren bijkomen.
    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel hartelijk gefeliciteerd, en nog heel veel jaren erbij samen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd! Wat zien jullie er blij uit samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De feestdagen volgen elkaar snel op bij jou thuis Jeanet! Net bekomen van het slagen van jullie zoon en nu jullie trouwdag alweer!! Van harte gefeliciteerd!! Samen zijn en samen zijn gebleven is niet meer zo vanzelfsprekend tegenwoordig, dus echt iets om te vieren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd en nog vele gelukkige jaren samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd! Ik hoop dat nog vele lovebirds door jullie gezamenlijke leven mogen vliegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hartelijk gefeliciteerd en op naar de volgende 19.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd !
    Geweldig dat jullie dit kunnen vieren. Maak er wat moois van.
    Nel.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd!!!! Met jullie Linnen huwelijk!! (Ik heb het even opgezocht!) Wat een leuke foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd! En nog vele jaren geluk in goede gezondheid toegewenst!
    Groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog van harte gefeliciteerd! En hopelijk nog heel veel jaren erbij vol geluk en gezondheid, ik wens het jullie toe!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen