Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 19 juni 2014

Kleuren-explosie

O, wat was ik blij toen gisteren de pakketdienst kwam. Die beste jongen zal zich wel eens achter zijn hoofd krabben, want elke keer als hij komt doen we een rondedansje... :-)

Gisterenavond zijn we gaan uitpakken, en er zijn weer zoveel leuke zomerkleurtjes binnen van de Unicat. Dit is een foto van de bollen. Weet je hoe leuk het is om met je fototoestel langs al die leuke bollen te gaan :-)


Dit zijn de kleuren, maar dan wat meer georganiseerd. Er zitten prachtige nieuwe zomerkleurtjes bij! 



Moet ik er wel bij vertellen dat het vandaag best druk was, dus er is al wel wat weg.... Nou, nog een paar dan, omdat de kleuren zo mooi zijn....




Nog een ideetje nodig? Kijk eens naar deze leuke, en zeer eenvoudige kol. Gebreid op een rondbreinaald (naald 3½, 1 toer recht, 1 tour averecht (zodat je ribbels krijgt) - 330 steken opgezet en breien tot de bol op is. Dus ook een prima projectje om het breien op de rondbreinaald onder de knie te krijgen.


Gevonden op Ravelry.

Liever haken? Een gehaakte kol van Unicat vind je hier. En andere ideeën staan allemaal onder het label Unicat.

13 opmerkingen:

  1. Oooowat leuk als je zulke mooie kleurtjes binnenkrijgt. Kan je dag gelijk niet meer stuk. Als je daar naar kijkt wordt je onmiddelijk vrolijk denk. En de pakketbezorger zak wel gekkere dingen meemaken hoor.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk uit naar mijn bezoekje deze zomer! (ps: je hebt toch geen zomersluiting?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. waarschijnlijk niet hoor, misschien een weekje alleen 's morgens open.
      Maar dat vermeld ik dan op mijn blog!
      Groeten,
      Jeanet

      Verwijderen
  3. Heerlijk, al die kleuren, Jeanet! Ik kan me zo voorstellen hoe jij loopt te genieten bij al die prachtige bollen Unicat. Er gaat vast nog wel eens zo'n mooie bol richting mijn brievenbus....

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n mooie kleurtjes ! Spijtig genoeg zal ik nog een paar weken moeten wachten om langs te komen, dan zijn er misschien al veel weg?
    Groetjes uit Vlaanderen
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!!! Heerlijk al die kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas heb ik op het moment nog wat projectjes liggen die af moeten. Dus... de unicat moet nog even wachten :(. Maar daarna kom snel weer eens langs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooohhhhhhhh ! Ik kom binnenkort eens af met een vriendin ( heeft ze me beloofd ) en ik hoop dat je dan nog veel unicats in huis hebt !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan me best voorstellen hoe jullie daar dan een dansje maken :-) ;-) met al die leuke kleurtjes die je weer mag uitpakken en tentoon stellen, jij hebt echt een toffe job! Die gaan weer veel succes hebben!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi ik word hier zo hebberig van en kan niet kiezen zoveel mooie kleuren. Een vraag kan je bestellen en hoe gaat dit.

    Kleurrijke groetje Mirel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi is het mogelijk om 2 bollen ergens te bestellen en bezorgd te krijgen? Hoeveel zou dat kosten? samanthamk1980@gmail.com misschien makkelijker informatie uit te wisselen ^-^ kijk uit naar het antwoord. .

    BeantwoordenVerwijderen