Welkom op dit blog!

Hallo breisters en haaksters,

Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn hobby is breien en haken. Voor ons handwerkwinkeltje kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Elke dag komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Soms blog ik ook nog een beetje over Arnemuiden.

Ik verwijs in mijn blog soms naar patronen van particulieren die te koop zijn via verzamelsites zoals Ravelry en Etsy. De patronen zijn soms alleen in het Engels beschikbaar. Deze verkoop ik zelf niet, ik kan ze niet vertalen, ik kan ze ook niet voor anderen bestellen. Ik wil alleen maar tips geven over alles wat mogelijk is op handwerkgebied - breigarens verkoop ik natuurlijk wel! Daarvoor kun je altijd langskomen of mailen.

Natuurlijk kun je ons ook altijd bezoeken in onze winkel in Arnemuiden. Wij zijn geopend van dinsdag-vrijdag van 9.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.

Op donderdagmiddag ben ik vrij (de winkel is dan wel open, maar ik ben er zelf niet).

Veel plezier op dit blog!


woensdag 11 juni 2014

Geslaagd!

Hoe blij kun je zijn!? Daniël is geslaagd, en we zijn allemaal superblij en trots! Geweldig gedaan, ondanks alle hindernissen en moeilijkheden heeft hij zijn diploma op zak (en nog met prachtige cijfers ook, heb ik gehoord).


Om het feestje compleet te maken had ik al een feestelijk ideetje gezocht (maar durfde dat natuurlijk pas na de uitslag hier te plaatsen).

I want this cake for my birthday! Free pattern, in Dutch, by Ak at home. ♥

Deze geweldige feest-taart zag ik bij Ak at home, waar je het patroon (Ned.) vindt. Voor alle geslaagden, en iedereen die er om heen staat! En ook voor diegene niet het misschien niet heeft gehaald - voor alle moeite en inzet!

30 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd!!!! wij wachten nog....spannend hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daniël gefeliciteerd! Fijne zomervakantie en veel succes met je vervolgopleiding....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met zijn diploma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd met zijn diploma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Daniël, proficiat. Geniet ervan. Straks succes met je vervolgopleiding maar nu eerst
    LET'S PARTY.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte Jeanet met je zoon. Geniet van dit mooie moment in jullie gezinsleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, was für eine tolle Torte. Super!!!

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, weer wat zenuwen minder. Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yess, hoera! Gefeliciteerd! Wat fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig hoor, gefeliciteerd! Dat heeft wel een feestje / taartje verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOh wat een mijlpaal. Allemaal, maar in het bijzonder natuurlijk de geslaagde, HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD! leuke taart, heb je nog tijd om er zo één voor hem te "bakken"?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super fijn als je goed nieuws krijgt over een examenuitslag! Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi nieuws, mooie taart! Geniet van deze 'overwinning' en óp naar de Toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. GEFELICITEERD!!!!! Wat een heerlijk gevoel is dat hè, als je kind geslaagd is!! FEEST!!!
    En dat is me een geweldig mooie taart die je hebt uitgezocht!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met jullie knappe zoon!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd, met je geslaagde zoon.
    Mooie taart, denk toch dat zoon liever echte taart heeft
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is dus een feest...
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! Altijd een hele opluchting voor de leelring zelf, maar zeker ook voor de mensen eromheen! En nu even uitrusten en genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Felicitaties voor je zoon! Weet hij al wat hij nu wil gaan doen? (ja, eerst feestvieren en uitrusten natuurlijk!!)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...