Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 12 september 2022

Laatste loodje!

Nog één avonddienst (en misschien morgen nog een vergadering), maar dán..... oohh, jongens, dan heb ik zomaar 2 weken vakantie van job2! In juni waren mijn laatste vrije weekenden maar die zaten vol met het Brei- en Haakfestival. Daarvoor was het maart.... dus ik loop een heel klein beetje op mijn tandvlees nu.

Vanavond het laatste loodje. Aankomende week is de winkel nog gewoon open maar volgende week (van zondag 18 september t/m dinsdag 27 september) is de winkel echt gesloten. Met alle dingen die ik wil en moet doen slibt die vrije week al helemaal dicht, maar ik ga er lekker van genieten.

Wil je nog een mooi draadje scoren voor de Herfst echt toeslaat, kom dan deze week even langs. De webshop blijft wel open maar draait een tandje langzamer als anders. 


Ter inspiratie: dit Kawung Motief van Atty's nodigt je uit tot het maken van de prachtigste dingen!
Je kunt het patroon van dit motief kopen via Etsy of Raverly in het Nederlands en Engels.
Op Ravelry zie je wat anderen gemaakt hebben met dit motief, hoe veelzijdig is dit vierkantje!


Trui van Beaddict

Omslagdoek van Svetlana

Kussen van Catenewell


Whaaaa! Mijn lijst wordt steeds langer..... Maar eerst nog 1 avonddienst!





3 opmerkingen:

  1. Een heel fijne vakantie gewenst Jeanet! Je hebt het verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne vakantie, veel te kort denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie, hoop dat jullie even bij kunnen tanken. Leuk patroontje al even uitgeprobeerd.
    Ook weer op mijn lijstje 😉. Groetjes Wytske

    BeantwoordenVerwijderen