Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 13 september 2022

Brei- en Haakclub

Het laatste loodje van Job2 zit er op. Job1 (=de winkel) draait echter deze week gewoon nog door, we zijn deze week gewoon de hele week open, en ik sta zelf achter de toonbank 😊. (Je moet natuurlijk niet gelijk overdrijven met vakantie, he?) Vandaag was ik zelfs heerlijk productief:



Aan het eind van de middag het centrifugetje er maar bij gepakt, want drogen gaat nu weer stukken lastiger!

 

Ondertussen is het al wel half september en her en der druppelen de vragen binnen wanneer de Brei- en Haakclub weer start. Door al het werk en familiebezoeken is het allemaal wat opgeschoven en we starten pas in oktober (ik wil dat vrije weekje volgende week écht vrij houden 😊). 

De data tot de Kerstvakantie zijn dan als volgt:

Donderdag 6 en 20 oktober, 3, 17 november en 1 en 15 december.

We starten weer rond half 8 en breien, haken en lachen door tot ongeveer half 10. De koffie en thee staan klaar en iedereen is van harte welkom. Neem je brei- of haakwerkje mee of zoek ter plekke wat nieuws uit. 



Natuurlijk ben je ook eerder welkom, er komen steeds meer leuke draadjes binnen. Zojuist gearriveerd: kerst-sokkenwol! Morgen meer.........


2 opmerkingen:

  1. De strengen wol zijn prachtig. Ik ben benieuwd wat je hier zoal van breit. Groetjes, Willeke van Annelein Design

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik breide vorig jaar een muts van dit garen https://blij-dat-ik-brei.blogspot.com/2021/10/let-it-gooooooooo.html
      En vandaag verkocht ik al weer 7 strengen - die nog niet eens helemaal droog waren - voor een sjaal en een spencer.

      Verwijderen