Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 28 mei 2022

Amira

Het aftellen kan nu echt beginnen! Whaaaaaa, wat vind ik het toch weer spannend! De mensen om mij heen (en ver daarbuiten) worden beslist knettergek van mij en mijn geleuter over dat festival. Ik droom er zelfs van.... De buienradar belooft echter best wel lekker weer voor volgende week - ik weet het, niets is voorspelbaar in Nederland, maar tóch! - So far, so good.

Er druppelt nog van alles binnen, projecten worden afgerond, draadjes weggewerkt. Mijn moeder bracht deze week deze prachtige trui van LangYarns Amira:


Het is een model uit het nieuwste zomerboek van LangYarns en is gebreid van de Amira. Het boek staat vol met prachtige modellen in verschillende maten en het garen is zooooo zacht. In de winkel liggen verschillende kleuren, je ziet ze op de website van Lang allemaal. Je zou dit eens moeten voelen!
Ná het festival zal ik dat garen nog in de webshop zetten maar voelen kun je daar niet 😁.
De trui heeft een prachtig deel in het midden, omgeven door gerstekorrel. Het kleurtje is helemaal van nu! Enne, ze breide maatje "mij" (11 bollen); ik ben wel fan van dit katoenen garen. Dat kan een opvliegertje hebben...



En nu? Nu heb ik gewoon een vrije zondag!

Lanterfanten......... 😍

2 opmerkingen:

  1. Mooie trui!
    Lanterfanten.......... echt even doen hoor.
    Fijne zondag🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie trui. Da voelen gaat volgende week wel lukken hoor. Geniet van deze vrije zondag en hopelijk lukt het lanterfanten 😆😆

    BeantwoordenVerwijderen