Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 21 november 2020

Survivallen

Toen in het voorjaar de eerste lockdown van kracht werd hadden we nog geen idee hoelang dit zou gaan duren. Zelf had ik - heel naïef - het idee dat als we in maart ons even goed koest zouden houden, we er snel vanaf zouden zijn. Natuurlijk was het jammer dat het Brei- en Haakfestival niet door kon gaan, dat de workshops geannuleerd moesten worden en dat onze gezellige brei- en haakclub een poosje werd opgeschoven. Maar we zijn ondertussen heel veel maanden verder en ik zie nog niet gebeuren dat het op korte termijn verandert en dat valt me best zwaar. Ik mis de gezellige contacten enorm! 

De hele corona-epidemie treft ons allemaal (hoe je er ook tegenaan kijkt). Het is een beetje survivallen met zijn allen. Gelukkig hebben we een hobby die ons er een beetje doorheen helpt. Niet dat het ons van Covid bevrijdt maar het helpt de zinnen verzetten! Voor de komende december-maand heb ik 2 nieuwe survival-pakketten gemaakt. 


Wil je jezelf of iemand anders trakteren op een doos prachtige garens? Wij hebben 2 mooie verrassingspakketten voor je samengesteld!

  • Verrassingspakket Luxe Sokkenwol. In dit pakket zit wol voor 5 paar sokken, waaronder een streng superzachte handgeverfde merino-sokkenwol en nog 4 x 100 gram wol (effen, Color, Tweed, etc.) . Erbij zitten 2 prachtige patronenboeken met in totaal meer dan 30 sokkenpatronen én andere projecten die prima gemaakt kunnen worden van deze wol. En verder zitten er nog een paar héle leuke verrassingen in dit pakket! 
  • Verrassingspakket-de-luxe. In dit pakket zitten verschillende soorten garens die toppers zijn in onze winkel, waaronder een luxe streng handgeverfd garen. Tenminste 4 projecten kun je maken met de inhoud van pakket. Ook hier ontvang je weer verschillende patronen die bij de garens passen. Natuurlijk vind je in dit pakket ook weer een paar hele leuke verrassingen! Het is een mix van haken en breien. Beheers je maar 1 techniek? Geef dat dan door op het bestel-formulier, dan passen we de patronen zo veel mogelijk aan.

Wil je dat we het pakket rechtstreeks sturen naar iemand anders? Geef dit dan aan op het bestel-formulier! Ook kun je een wens of boodschap voor de ontvanger toevoegen. Wil je het pakket ophalen in de winkel? Bestel dan toch via de webshop om zeker te zijn van een exemplaar.

De pakketten worden verzonden vanaf donderdag 26 november.

De pakketten zijn leverbaar zolang de voorraad strekt.

LET OP: Woensdag 25 november zijn we de hele dag gesloten i.v.m. Dankdag!




1 opmerking:

  1. Je omschrijft het mooi ... survivallen ... en hoe lang nog, dat weten we nog niet.
    Het is inderdaad erg fijn om een hobby te hebben die je hoofd leeg maakt en waardoor je je zeker niet hoeft te vervelen.
    Ik ga eens even een kijkje bij de decemberpakketten nemen.

    BeantwoordenVerwijderen