Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 14 november 2020

Sterretjes!

Zo, de week zit er weer op! Nu ga ik (weer) genieten van 3 vrije dagen, alleen de voorpret al 😊😊.

Voor het weekend heb ik een leuk ideetje gevonden, mooi in de aanloop tot de feestdagen:


Foto en patroon: Frankie Brown - Woven Stars

Deze lieve, gebreide sterretjes zijn ideaal om je restjes mee op te maken. Leuk voor straks op een kaartje, bij een cadeautje. Met textielverharder kun je ze ook winter/buitenhard maken.
Je vindt het gratis (Engelse) patroon op Ravelry.

Fijn weekend allemaal!






4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk patroontje, ik heb heeeeeel veel restjes. Ik heb het patroontje gelijk opgeslagen hoor. Geniet van de vrije dagen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een leuk patroon, jammer dat het geen haakwerkje is
    want een engels breipatroon is net iets te moeilijk j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry van mijn vorige reactie, ben eruit met het patroon dank zij een goede vriendin ,ze zijn echt mooi
    Gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeft iemand het nederlanse patroon

    BeantwoordenVerwijderen