Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 22 juni 2018

Nieuwe kleuren

Ooooh, nu zijn er toch prachtige nieuwe kleuren Unicat te bestellen! Oef! Maar wat te kiezen? (is soweiso al best lastig uit meer dan 120 kleuren...).
Dus vraag ik jullie hulp maar 😉: maandag ga ik bestellen - de levertijd is ca 2-3 weken (vast nog op tijd voor je vakantie!), kijk maar mee naar dit moois:

Unicat Beddegoed
(prachtig antiekblauw, oudroze, lichtroze)

Unicat Bergmeer
Turkoois, mint, zacht zeegroen



Unicat Rhododendron
Bordeaux, petrol, zachtgroen


Unicat Zomer Onweer
Donker rozerood, jeansblauw, lichtblauw

Unicat Gerbera
Rood, fuchsia, oranje, geel


Unicat Beach
Oceaangroen naar zand


Unicat Heide
Van braam-paars naar rozerood


Unicat Nachtwacht
Van Nachtblauw via taupe naar zand


Unicat Ankerplaats
Van jeans via donkerblauw naar donkerrood

Unicat Marmer
Van zand naar grijs

Wees eerlijk, dat is toch moeilijk kiezen??
En dan zijn er nog die ándere 110...........

Heb je een kleur op het oog? Bestel dan dit weekend!
De bol unicat wordt geleverd over ca 2-3 weken.
(geen van deze kleuren zijn nu op voorraad in de winkel!)
Ben je van plan om in de zomervakantie een kleurtje te halen in de winkel? Bestel dan je favoriete kleur op tijd, je kunt bij het bestellen ook kiezen voor "betalen bij afhalen".






Geen opmerkingen:

Een reactie posten