Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 23 januari 2016

Relax

Nu is het ook voor ons weekend geworden! Dit idee had ik voor ogen :-)

Cocoon Hanging Seat Pattern

Ik ben bang dat hij niet geschikt is voor mijn omtrek (en gewicht) - maar dit is toch wel het ultieme geluk! Cocooning voor gevorderden! Het boek heb ik al......

cocoon hanging seat knit pattern

En geloof het of niet, er is een (Engels) gratis patroon van! Je vindt het bij CraftPassion en het uitgebreide patroon vind je hier
Misschien slim om te onthouden: gebreid in ribbelsteek kan de zak aardig uitzakken, dus misschien even rekening mee houden. 

Dromen mag, he?

Morgen is het 18 jaar geleden dat ik moeder werd. Ongelooflijk, maar waar. Het getal 18 maakt mij per definitie een vrouw-van-middelbare-leeftijd, geloof ik... dat gaat er bij mij nog niet in.
Maar met zo´n grote zoon is dat snel vergeten! Wat een kanjer....



20 opmerkingen:

  1. Van harte met je zoon! Mijn jongste is 18, maar je bent zo jong als jij je voelt. Voor mij is dat soms 20 en na een drukke week voel ik me soms 65....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk Gefeliciteerd met je grote zoon, en ja die middelbare leeftijd heb ik al bereikt, geen enkel probleem trouwens! Vandaag vierden wij de verjaardag van ons eerste kleinkind, 1 jaar!
    Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat jouw oudste? Dat blijft ieder jaar speciaal. Bij mijn oudste denk ik, wow, weer een jaar langer moeder.
    Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dat jouw oudste? Dat blijft ieder jaar speciaal. Bij mijn oudste denk ik, wow, weer een jaar langer moeder.
    Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je knappe zoon en een hele fijne verjaardag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast gefeliciteerd voor je zoon,wat een knapperd...
    En een mooie dag voor jullie morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alvast gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie jongen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van, samen met je familie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat eenn stoere zoon heb je . Van harte gefeliciteerd en dat wordt vast een gezellige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!! en wat een coole zitzak! Ik denk dat ik er eentje ga maken voor mijn zoontje (tegen de tijd dat ik hem af heb kan hij er in haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk gefeliciteerd met je grote stoere zoon. Al weer 18 jaar zeg; de tijd vliegt!! Dat wordt vast een fijne gezellige dag vandaag! Geniet er van!!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste Jeanet,
    Je blog is fantastisch. Ik lees hem regelmatig, want we houden allebei van breien en garen, hebben een passie voor Zeeuwse dracht (mijn oma droeg die uit Westkapelle) en nu blijkt dat we in hetzelfde jaar moeder zijn geworden. Gefeliciteerd! Het wordt hoog tijd dat ik je eens ga opzoeken. Lieve groeten uit Voorhout van Petra Oosthoek

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je zoon! 18 jaar alweer, een knappe vent!
    Fijne dag vandaag, geniet ervan!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Jeanet met de 18jarige, fijne dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, zo'n 'cocoon'!
    Gefeliciteerd met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Jeanet, ook van mijn natuurlijk een dikke felicitatie met je jarige zoon!! Heel fijne dag en vooral genieten van dit bijzondere moment :) Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd ! Voor jou en de grote zoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog proficiat met deze letterlijk grote zoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen