Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 21 januari 2016

Rafiki - een update!

Tijd voor een Rafiki-update!
Nadat Miriam op 4 januari over de Unicat Rafiki blogde, zijn we overspoeld met bestellingen. Namens Miriam héél hartelijk dank hiervoor! Het heeft ons overvallen (leuke overval, hoor!) en we zijn met man en macht bezig om alle bestellingen te verwerken. Gisteren zijn weer heel wat pakjes naar de post gebracht. Omdat deze kleur speciaal voor ons is gemaakt, heeft het even tijd nodig voor een nieuwe voorraad is gemaakt. Er is nog 1 bestelling onderweg naar ons, maar door de winterse omstandigheden is de levering wat vertraagd (komt hier zaterdag aan).


Deze kleur is een eenmalige kleur, en ik ga zaterdag de LAATSTE bestelling plaatsen. Wie nog zo'n prachtige bol wil bestellen, kan dit doorgeven t/m zaterdag 23 januari (levertijd ca. 2 weken). Je kunt dit doen door te mailen naar jaffari@zeelandnet.nl
Van de opbrengst van deze Rafiki-bol gaat nog steeds € 5,00 naar het Kenia-project van Miriam, je kunt het hier allemaal nog eens teruglezen.

Uiteraard zijn wij héél benieuwd wat jullie van deze Rafiki-bollen hebben gemaakt, dus stuur je foto naar ons. Over enige tijd laten we dit weer zien op het blog!

(foto: Andrea Wiesegart)

Deze omslagdoek is gemaakt/gehaakt naar het patroon Calypso.
Je vindt het gratis patroon via Ravelry.




5 opmerkingen:

  1. Helemaal super dat Mirjam haar project zo goed loopt! Krijgen we van haar ook updates over haar reis en hoeveel ze voor haar goede doel bij elkaar gespaard heeft? Zo leuk dat ze deze kans heeft en benut! Dat moet jullie trots maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een prachtige kleuren. Ik ben in blijde verwachting van mijn bestelling. En gelijk ook een goed project gesteund!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor jullie! En wat een prachtige omslagdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed aangekomen in oostenrijk..wat een prachtige kleurenkombi is dit !!!! heel erg bedankt en voor miriam veel succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen