Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 18 januari 2016

Polswarmers

Omdat het zo koud is en de wind zo via je mouwen tot in je oksels vliegt....
Omdat ze zo simpel zijn.....en daarom zo mooi....
Omdat het Blue Monday is (geen last van) en sommige mensen vandaag wel wat warmte en kleur kunnen gebruiken...
Omdat ik nog zóóóóveel andere dingen moet doen en ik liever blog.....
Omdat ik weg ben van de eenvoud en de kleurtjes....
Omdat ik van restjes-projecten houdt (en da's niet handig als je wol moet verkopen)....
Omdat ......
......dáárom deze effectieve, kleurige, simpele polswarmers!


Simpele kleurige kokertjes die je warm houden bij het typen, fietsen, autorijden. Ik vond ze op Ravelry, met een link naar dit patroon. Gebreid met nld. 4,5 mm, maar met wat fantasie en rekenwerk wel om te zetten naar welke naalddikte dan ook :-)



(Alle foto's: Ravelry - SqueakyBeans)




7 opmerkingen:

  1. jouw schuld !!!!!!!!!!!!! dat mijn lijst inmiddels oneindig is..zet toch niet altijd zo vreselijk leuke dingen op je blog.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke kleuren. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Vooral door de vrolijke kleuren, daar wordt een mens gelijk blij van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ideaal voor mij. Ik ben vrij lang met als gevolg dat mouwen van shirts en truien vaak nét te kort zijn. En ik trek dus altijd aan mijn mouwen om ze verder over mijn pols te trekken. Dit is De Oplossing. Nu alleen nog even zoeken naar een haakpatroon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oke, ik kan dus wel een reactie plaatsen via mijn Google profiel, maar niet via Wordpress. Nou ja, het zal wel :)

    BeantwoordenVerwijderen