Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 15 januari 2016

Koud!

Zoooooo, dát is koud! En nat ook, het kwam de hele dag echt met bakken uit de hemel. Het stormde, regende, kletterde de hele dag, het hield niet op. Vanmorgen zag ik dan ook bijna niemand in de winkel. Maar vanmiddag had iedereen wel in de gaten dat er maar één ding op zit met dit weer: lekker gaan haken en breien. Echt, moet je doen :-) Knap je werkelijk van op.....!
Het stormt hier nog steeds, het giert en brult, regent en druipt langs de ramen. Niks geen sneeuw - alleen maar koud en nat. Tijd voor warme pantoffels of sloffen......


.....uitermate geschikt om in te stappen als je een kopje thee gaat zetten (omdat iedereen zin in thee heeft en niemand het voor je zet...) en je naar die koude keuken moet. Zoiets! :-)
Snel gehaakt op nld 6  met lekker dikke wol. Je vindt het gratis haakpatroon op de website van Drops

Wij gaan nu nog een héleboel pakjes klaar maken. Er werden vanmiddag unicat Rafiki-bollen bezorgd, maar zo laat dat we lang niet alles konden inpakken. En ook nog niet genoeg om alle bestellingen te verwerken maar er komt nog meer aan. Volgende week verwachten we weer nieuwe voorraad. 



3 opmerkingen:

  1. Gister viel het weer bij ons wel mee, overwegend droog, donderdag was het 1 en al regen. En nee hier ook geen sneeuw. Helaas :(
    Die sloffen zijn heel leuk!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De afgelopen dagen waren heerlijk om te breien en te haken. Gelukkig geen ijzel en sneeuw gezien. Maar van die wind en regen wordt een mens toch ook niet echt vrolijk.
    Sokken en sloffen haken of breien heb ik nog nooit gedaan. Maar deze zien er wel aantrekkelijk en warm uit.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij mochten lekker op bezoek bij vrienden, dat betekende veel reizen (anderhalf uur in de auto), dus lekker haken. Gelukkig viel het weer mee. Die sloffen zien er heerlijk ui, misschien toch maar eens proberen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen