Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 20 januari 2016

Blue Wednesday.........

H'm, volgens de statistieken zouden we de dip afgelopen maandag gehad moeten hebben. De derde maandag van januari staat bekend als Blue Monday en zou de meest deprimerende dag van het jaar zijn. Ik geloof er niets van, dat moet vandaag zijn!!!
De winter lijkt alweer op zijn retour (de leuke winter dan, die grauwe, vieze, sombere, kille, natte, donkere blijft nog even). Ik heb nog nooit zo'n stille dag meegemaakt. Het dorp lijkt uitgestorven, onbereikbaar, niemand te bekennen buiten. het móet Blue Wednesday zijn - blauwe woensdag.
Ik heb in elk geval the Blues.......

De Blauwtjes van Rowan Pure Wool Worsted....


Blauwe sokkenwolletjes....


Blauwe Merino....


Blauwe Acryl (en nog veel meer in blauw)...


Blauwe katoentjes....


De Blauwtjes van Rowan Felted Tweed..........

Ach, ik heb toch niets beters te doen: hier wat blauwe inspiratie, misschien helpt het! Met links!

De Blauwe Fritilarity-sjaal:

Blue Victoria:

Blauwe Kant:




Blauwe sokken

en natuurlijk! 
Visserstruien :-)

Zo, nu gaat het weer beter.....
Komen jullie morgen weer? The Blues zijn dan voorbij!


5 opmerkingen:

  1. tuuuuurlijk kijk ik morgen weer !!!donderdag is wonderdag !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben juist gek op blauw. Welke zou geschikt zijn voor zo'n stoere visserstrui?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou van zulke blues krijg ik nooit genoeg! Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bolletjes, ik krijg haakzin! En vanochtend kleurt de lucht in Middelburg (en dan vast, hopelijk, ook in Arnemuiden) ook nog eens blauw :-)

    BeantwoordenVerwijderen