Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 5 januari 2016

Blown Away!

Oooooooooohhh, jongens toch! Wij zijn vandaag helemaal weggewaaid, overladen, overstroomd door een enorme, gigantische, onvoorstelbaar grote hoeveelheid bestellingen voor de Rafiki-bollen!!!!

Wat geweldig! Wij (Miriam en ik) zijn er helemaal ondersteboven van, super, super bedankt!!
De grote doos die ik op voorraad had is al helemaal leeg, een nieuwe doos is onderweg! Maar ook dat is niet genoeg - bij de leverancier werken ze zich he-le-maal uit de naad om al die Rafiki-bollen op te winden (vergis je niet in hoeveel tijd dat kost!). 
Dat betekent dat iedereen zijn bestelling is genoteerd (ik ben niet in de gelegenheid geweest om iedereen terug te mailen), en dat alle bestellingen worden uitgeleverd zodra ik weer bollen op voorraad heb. Dat kan dus best volgende week pas zijn want als het in Duitsland net zo ijzelt als hier denk ik dat de post er ook wel iets langer over zal doen. Héél even geduld dus nog!
Misschien heb je een bol besteld en zou je 'm op komen halen in de winkel?? Bel even van te voren, want ik heb niet alle bollen apart kunnen zetten....

Maar ondertussen is wel de Rafiki-sjaal hier in de winkel aangekomen.
Ans heeft zich in enkele dagen helemaal uit de naad gehaakt om deze sjaal te maken.
Het is een plaatje :-)


Zo kun je het patroon goed zien!


Natuurlijk kun je er ook een kol van maken!


En dan nog even Miss Kenia herself. Miriam is natuurlijk heel erg blij met jullie support en bestellingen, dit zal haar reis naar Kenia zeker mogelijk maken!
Miriams reis zit er ondertussen op, maar de kleur is weer in het normale assortiment opgenomen. Bestellen van de Unicat Rafiki kan nog steeds (mail even naar jaffari@zeelandnet.nl)




En natuurlijk kun je nog veel meer moois maken met deze bol. Heb je de prachtige kol van Jellina gezien?

Foto
(gemaakt van de kleur Denim-Sanddorn)

Jellina haakte deze prachtige kol met een bol unicat èn een 150grams bol 6-draads sokkengaren van Regia. Gaaf effect, he?

Foto


Je vindt het gratis Nederlandse patroon van deze prachtige kol Olivia op het blog van Jellina

Foto




9 opmerkingen:

  1. Ik wacht rustig af, gelukkig heb ik ook nog andere projecten. Fijn dat het zo'n succes is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo gelukkig dat ik zo'n geluk heb om de bollen te scoren. Mijn dochters en ik gaan alle drie iets anders maken. Stuur foto zodra ze klaar zijn . Leuk dat de actie zo een succes is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook heel blij dat mijn vader vandaag naar jullie is gereden om voor mijn moeder, zusje en mij een bol op te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dat het zo'n succes is, al snap ik dat best. Het is echt een prachtige kleurencombinatie!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Jeanet dat was ook mijn eerste gedachte, het is ook een prachtbol voor mijn Olivia cowl. Maar het ontwerp van Ans is ook super! Unicat komt zo mooi uit in filethaakwerk. Moeilijk kiezen hoor, ik denk dat je bijna verplicht bent twee bollen te bestellen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Jeanet, Happy New Year
    Your Rafiki scarf is very beautiful. And the colours are gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk!! Succes met het verdere succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello, I love this yarn!!! Is it possible to send it to Spain, please? Thank you for your atention.
    Teresa Estrade

    BeantwoordenVerwijderen