Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 23 september 2023

Gevloerd!

Ik ben gevloerd! Echt, mijn koppie is leeg, het brakke lijf moe. Maar zó voldaan! Wat een heerlijke week was dit, vol inspiratie, leuke contacten en gesprekken.  


Mijn beanie van de 8-draads sokkenwol kwam af, ik gebruikte net iets meer dan de helft van de bol maar het is dan ook een ruime muts. Kan nog makkelijk een kleine of kindermuts uit de rest.


Donderdag hadden we weer een héél gezellige brei/haakclubavond waarin weer veel tips en tricks en ideeën werden uitgewisseld. Ook ontzettend leuk dat mensen die hier op vakantie zijn heerlijk aanschuiven!


Dochterlief was het weekend thuis en die dook gelijk de winkel in om even te passen, te neuzen en te scoren. En ik maakte daar even dankbaar gebruik van 😊😁.



Het was een komen en gaan vandaag van breisters en haaksters, ter plekke werden adviezen gedeeld als ze even moesten wachten. Ook streek er een hoge delegatie uit het Katwijkse hier neer. Jammer dat we geen foto's hebben genomen, dames - want dat was wel een heerlijk bezoek!


Ondertussen was onze keukenprinses bezig en wat is het dan heerlijk als je na een lange dag werken zó kunt aanschuiven! Ik kan geen pap meer zeggen.....


Al die leuke truien die Mir aanheeft: ik blog er nog eens over. Maar nu gaan de beentjes even omhoog!
Woensdag is de winkel weer open.........




1 opmerking:

  1. Dag Jeanet Wat fijn dat deze week zoveel voldoening gaf. Ik geniet van al je mooie patronen , wolletjes en verhalen. Kan niet wachten tot ik ook weer aan de brei en haak kan.
    Jij lekker bijkomen en fijn weekend. Groeten uit Purmerend

    BeantwoordenVerwijderen