Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 29 augustus 2023

Norwegian Cities

Hier in het zuiden zijn de schoolvakanties ook weer voorbij. Augustus loopt op zijn eind en ik vind dit een heerlijke tijd van het jaar. Warm genoeg om veel naar buiten te kunnen maar niet meer zo klef en warm (hoewel september er soms ook wat van kan). En die heerlijke stroom van nieuwe bolletjes en garens! Kijk dan: 😍


Dit is een nieuwe serie 8-draads sokkengaren vól vrolijke kleuren. Het is de nieuwste serie twin-soxx, dat wil zeggen dat je precies 2 dezelfde kleurverlopen hebt in 1 bol. Voor precies matchende sokken - als je dat belangrijk vindt. Deze dikke sokkenwol brei je op nld 4 en op een bol zit genoeg garen voor een paar sokken tot maat 44. Maar uiteraard is de wol ook geschikt voor allerlei andere streepjes-projecten. Wat denk je van een vrolijke muts, sjaal of polswarmers? Of een nieuw kussen? Afhankelijk van het aantal steken dat je opzet zullen de streepjes smaller of breder worden.







Deze serie kreeg de naam van Noorse steden (het beestje moet een naam hebben 😉). Ik heb de bolletjes in de webshop gezet in de categorie sokkenwol, en uiteraard zijn ze vanaf morgen te vinden in de winkel!


De winkel is morgen weer open van 9.00 - 17.00 uur, van harte welkom!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten