Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 14 juni 2023

Vertraging.....

Of het de warmte is óf het structurele personeelstekort wat overal lijkt te heersen... Of de besteding van het vakantiegeld, waardoor er overal meer besteld wordt (zegt de Post, he? Ik merk dat dan weer niet).....

...... maar het is een feit dat er op dit moment door PostNL op dit moment héél onregelmatig wordt geleverd. Track&Trace-codes worden voortdurend aangepast en er zijn mensen die al een week op een bestelling wachten die ergens "hangt". Tante Post zegt dat we nog even geduld moeten hebben, er zit niets anders op...


3 opmerkingen:

  1. Hier wordt er ook al de hele week gemeld dat er een pakje zal komen en als de verwachte bezorgtijd verstreken is, dan krijgen we de melding dat ze het niet gehaald hebben. We verheugen ons nu al 3 dagen op dat ene pakje. Tja, veel beloven en weinig geven, doet de gekken in vreugde leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wacht ook al op iets, wat vrijdag is verstuurd. We zien het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er is van ons een pakket ergens kwijt 2 juni gescand, je zou dan zeggen dan is het daar waar het gescand is,dat dan weer niet

    BeantwoordenVerwijderen