Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 8 juni 2023

Brei- en Haakclub

Vanavond is de laatste Brei- en Haakclub avond voor de zomervakantie. Nog even bijkletsen, je laatste projectjes laten zien, een vraag-op-de-valreep? Het kan vanavond allemaal!


We beginnen weer rond half 8, van harte welkom. Natuurlijk starten we vanaf september weer met een nieuwe serie breiclub-avonden.

Inmiddels zijn de kleurrijke strengen kurkdroog en hebben een plekje in de kast gekregen. Hopelijk blijven ze daar niet lang liggen!



Morgen heb ik een late dienst, dat betekent dat ik tot de middag nog in de winkel ben, 's middags neemt Ali de winkel weer over.




2 opmerkingen:

  1. Och, staan die ‘gedroogde’ strengen ook in je webshop? Ik vind het namelijk niet zo direct.
    Vele groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas niet Sofie. Maar als je wat moois ziet mag je gerust even mailen!

      Verwijderen