Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 31 januari 2023

Chartreuse

Voor dat jullie denken dat ik aan de kruidenlikeur ben gegaan vandaag: chartreuse is mijn nieuwe favoriete verfkleurtje van vanmiddag. Afgelopen week kwamen weer potjes verf binnen met uitnodigende namen en er moest echt geëxperimenteerd worden vanmiddag, ik had zo'n behoefte aan kleur!


Gisteren had ik een workshop/bijscholing van job2. Op een gegeven moment werd de vraag gesteld waar je helemaal van kon ontspannen. Veel collega's werden helemaal happy van shoppen of netflixen en ik viel natuurlijk compleet uit de toon met  "wol verven" 😂😂😂. Maar afijn, er zijn gekkere afwijkingen, toch?
Ik word nou eenmaal heel blij van wol verven en ik ging dus los met chartreuse. En roze - op verzoek, en wijnrood. En dan ook nog ongeveer alles wat er tussen lag. 


Chartreuse blijkt geweldig mooi met appelgroen en Houdini Blue. Alleen die kleurnamen al, dat nodigt toch uit tot verven?


Het droogt natuurlijk niet geweldig in januari maar vanaf donderdag liggen de strengen wel weer in de winkel. Ik begon de bodem van de mand al te zien 😁, dus er is aanvulling onderweg.


Je kunt je nog steeds abonneren op het Abonnement Handgeverfd garen. Voor jezelf of om cadeau te doen. 4 x valt er dan een prachtige streng op de mat dit jaar!


Morgen is de winkel weer open, van harte welkom!




4 opmerkingen: