Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 2 februari 2023

Krulletjes!

Vorige week kwamen er ook nieuwe kleurtjes Catania binnen, als je ze ziet krijg je gelijk zin in iets vrolijks:


De voorjaarskleurtjes zijn over het algemeen lekker fel, dit jaar. Ik merk dat klanten er erg door aangetrokken voelen, groen, geel, felrood en kobaltblauw doen het al heel goed. En dat is dit schattige popje met grappige krullen natuurlijk helemaal in stijl!

Foto en patroon: Martine de Regt

Het patroontje Curly Kate Doll is van Martine de Regt en is te koop op Etsy in het Engels en Nederlands. 

Vanavond is er weer brei/haakclub vanaf half 8, van harte welkom! Morgen heb ik een vroege dienst, Ali helpt jullie in de winkel en ik ben er nog even na half 4.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten