Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 7 december 2022

Pakketjes!

December is pakketjes-tijd! Dus ben ik tussen de bedrijven door bezig met inpakken, labeltjes maken en Ali brengt het trouw naar de post. Heel af en toe is er een pakketje kwijt, een postcode verkeerd, en - ieks! - soms is er iets niet op voorraad! Wil je zeker zijn dat het er is (en dus snel op de post gaat), bel dan even voor je bestelt. We hebben bepaald geen automatisch voorraad-systeem (voor wie wel eens bij ons in de winkel is geweest krijgt nu prompt de slappe lach.....)

Vandaag gingen de pakketten voor de Nostalgia 2.0 op de post. Gelijk heb ik nog wat pakketten nabesteld, want ik kan me de run van enkele jaren geleden op deze pakketten nog goed herinneren... Je vindt ze hier terug in de webshop. 

 


Er zijn ook nog enkele Verrassingspakketten 2022 beschikbaar maar hiervan geldt op = op. 
En deze maand gaan ook de laatste strengen op de post van het abonnement. Gisteren kon ik het niet laten om een nieuw draadje te verven, tjonge - wat een záchtheid!




Ondertussen wordt het buiten echt winter! Het is venijnig koud af en toe, daarom komen we morgen met een heerlijk pakketje voor bijzondere én warme sokken, wordt vervolgd! Ik ga snel de chaos in de winkel opruimen...... 😂





2 opmerkingen:

  1. Ik word al helemaal vrolijk van die sokken! Kijk uit naar de post van morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk garen en mooie kleuren hebben die nieuwe geverfde draadje. Die sokken zijn idd wel heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen