Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 23 september 2020

Koude voeten

Het was een tijdje geleden maar toen we vanmiddag werden verrast met een heuse hoosbui kreeg ik na verloop van tijd toch een beetje koude voeten.... dá's heel lang geleden! En met het de weersvoorspellingen van komend weekend denk ik zomaar dat nu de herfst echt begonnen is. Wég blote voeten, korte mouwtjes. 


Nog even genieten dan van alle bloemen, het zal nu wel hard achteruit gaan...


Lekkere plonsbui, vanmiddag!

Mooi weertje om over sokkenwolletjes te bloggen, zojuist heb ik de webshop weer gevuld met nieuwe kleurtjes, zowel van LangYarns als van Regia (Kaffe Fasset):



Heerlijke kleurtjes weer! Je vindt ze allemaal terug in onze webshop (zolang de voorraad strekt).
Natuurlijk kun je je ook nog steeds laten verrassen door te kiezen voor het verrassingspakket van sokkenwol of een van die andere leuke pakketten, ze zijn er nog steeds - elke keer weer in een andere samenstelling. Ik verwacht nog een lange winter en nog héél veel "survivallen"....

Als je kiest voor een bont sokkenwolletje als hierboven, hoef je niet een ingewikkeld patroontje te breien. Maar voor wie graag wat minder "saai" breit: dit is een leuk patroon - ook voor bonte draadjes:


Je kunt het patroontje gratis downloaden via Schachenmayr.com (ook in het Nederlands).






1 opmerking:

  1. Fijn Jeanet weer een ander patroontje voor sokken. Ik heb er zin in.
    Dank je.
    Groetjes Wytske

    BeantwoordenVerwijderen