Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 17 september 2020

Babyschoentjes

Bij het zoeken naar leuke patroontjes kom ik ook wel eens mijn eigen blogberichten tegen. Sommige zijn helemaal weggezakt in de brij van ideeën en patronen. En da's niet vreemd met meer dan 3000 blogberichtjes (dat jullie me nog niet beu zijn!).

Deze vond ik zo leuk, die verdient het om nog eens in de schijnwerpers gezet te worden, ik heb het hele berichtje gekopieerd 😁 - kan best, ik postte het in 2013. Er zijn vast nu weer een heleboel nieuwe oma's en mama's-in-spé, toch? Alle links werken nog, en je hebt maar een restje nodig:


Deze lieve babyschoentjes vragen toch om nagemaakt te worden?


(foto's van Ravelry)

Deze schoentjes of slofjes kun je vinden op Ravelry, met een links naar het Nederlandse en Engelse patroon. Wil je nog meer voorbeelden zien van dit patroon, kijk dan eens hier!
Je kunt het gratis Nederlandse patroon ook hier vinden.



NB: Van Lia kreeg ik nog een aanvulling: er is ook een gehaakte versie van dit schoentje, klik hier. Dit patroon is alleen in het Engels! Hier vind je de link op Ravelry.






3 opmerkingen:

  1. Nee hoor, we zijn je helemaal niet beu, hoe kom je erbij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga gerust nog jaren door met bloggen, want je berichten vervelen echt niet.
    De babyschoentjes zijn schattig. Ik heb de gehaakte versie al een paar keer voor een kraamcadeautje gehaakt. De gebreide versie is ook leuk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je brengt ons steeds weer op nieuwe ideeën, ga hier lekker mee door hoor. Deze schoentjes zijn ook weer zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen