Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 6 juni 2020

Festival Troost Special

Nou, daar werd ik gisteren ook een beetje door overvallen - alle Festivalpakketten waren in no-time uitverkocht. Een heel oprecht hartelijk dank voor iedereen die dit prachtpakket zo snel bestelde.
En ik begrijp de teleurstelling van diegenen die nét mis grepen. Helaas zijn er gewoon niet meer uitgebreide pakketten beschikbaar maar we hebben wél een troost-editie bedacht!


Dit pakket beval een bol unicat naar keuze én het allernieuwste patroon van Sascha (zij ontwierp deze speciaal voor ons Brei- en Haakfestival en is nog niet eerder verschenen!) : een comfortabele omslagdoek in een halve maanvorm die je op koele zomeravonden heerlijk om je schouders kunt slaan. Daarnaast bevat het pakket nog een leuk project (haken of breien) waardoor je je de hele zomer niet hoeft te vervelen. Bovendien zitten in dit pakket een aantal extra's t.w.v. 12,50!

We gaan er bij de samenstelling van uit dat je kunt haken én breien, maar als je voorkeur hebt voor 1 techniek moet je dat even aangeven op het bestelformulier. We passen het pakket en de patronen dan aan. Je vindt de Troostpakketten hier in onze webshop. De pakketten zijn te bestellen tot woensdag 10 juni of zolang de voorraad strekt. 


De Festival-sjaal in de kleur Bloedsinaasappel!

Geef op het bestelformulier bij de opmerkingen duidelijk aan welke kleur unicat je wilt ontvangen, je kunt alle kleuren hier terugvinden: Geef je geen voorkeur aan dan kiezen wij voor jou een mooie kleur.

LET OP: deze pakketten hebben een levertijd van ca. 3 weken omdat de unicat-bollen besteld moeten worden!



8 opmerkingen:

  1. Leuk hoor!!! Ik kan er nooit bij zijn vanwege de afstand, maar nu doe ik tóch een beetje mee �� super idee ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, nu heb je me toch zover :-) Leuk om zelf een kleur te kunnen kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke actie Jeannet, ik heb snel een pakket besteld! Dank voor je inspirerende blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk troostpakket, ik heb er gelijk eentje besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was gister ook teleurgesteld dat ik het festival pakket niet kon bestellen omdat hij al op was, maar toen deze troost editie uitkwam snel gedaan. Toch een beetje mee vieren op deze manier en ik kijk er naar uit. Dank je wel voor deze herkansing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijn alternatief, super blij mee! Ga ik eindelijk toch eens aan de Unicat.....helemaal nu ik zelf de kleur mag kiezen. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een mooie herkansing.
    Gelijk gebruik van gemaakt.
    Super !!!

    BeantwoordenVerwijderen