Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 11 juli 2013

Zeeuwse Muts

Hoewel het in de schoolvakanties bij ons nogal chaotisch aan toe gaat, moet er wel gewoon gewerkt worden. Tussen alle bedrijven door proberen we nl. ook onze webshop Tikkeltje Zeeuws te vullen. Eindelijk is de bestelde wol binnen en daarom extra aandacht voor dit superleuke mutsje dat Anna heeft ontworpen! Inspiratie was het Zeeuwse Schortenbont:


Ik vind het zo'n leuke muts! (Vergeet even die bloemetjes op de achtergrond....)
We hebben de muts "Zierikzee" gedoopt, we hadden al een Arnemuiden en een Domburg.


Deze muts wordt in het rond gebreid, vrij strak zodat hij niet afwaait met een flinke zuidwester.
Je kunt het pakket (met meer dan genoeg garen, patroon en teltekeningen) bestellen op onze website Het kan door de brievenbus worden verzonden! Natuurlijk neem ik de pakketjes ook mee naar het feest op de Werf a.s. zaterdag. en ik kan jullie beloven dat er nog meer leuke mutsen in aantocht zijn....



En dat de structuur soms iets anders is in de schoolvakantie blijkt hier maar weer tijdens het ontbijt/lunch/koffiedrink-momentje van vanmorgen - de zoete inval met logees, bezoek en oppas...





3 opmerkingen:

  1. wat een schitterende muts,en lees er komt nog meer heel benieuwd wat voor leuks jullie nog meer in petto hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke muts in zeeuws breiwerk dit keer, echt heel knap! En ze blijft zeker goed zitten met harde wind :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net de website even bekeken. Wat staan er al een leuke dingen op. Deze muts is bij mij favoriet. Compliment voor Anna!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen