Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 9 juli 2013

Candy Bear

Is dit geen superlieve beer? Annelies breide deze knuffel Candy Bear en ik mocht 'm even in de tuin fotograferen:


Tussen de zomerbloemetjes komen de zachte kleuren goed uit!

Het patroon komt van Mary Janes Tearoom waar je de engelstalige patronen kunt kopen. Deze beer, maar ook de andere knuffels worden op 2 naalden gebreid en later in elkaar gezet. De patronen zijn goed te lezen!

Annelies gebruikte de zachte kleuren van Miami (katoen/acryl, 3,25 per bolletje, 140 meter per 50 gram. Verkrijgbaar in hele zachte maar ook in felle kleuren).


Wat een dropje, he?

11 opmerkingen:

  1. Keileuke beer! Ik verzamel beren, hou van beren, noem mijn man een knuffelbeer, kortom ik ben gek van beren in alle maten, kleuren, materialen, als het maar een beer is! Deze is supermooi!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jeanet, hij is superleuk! Ik herkende hem al meteen als volger van Mary Janes tearoom. Ze heeft hele schattige ontwerpen. Nu nog zoiets moois als deze beer echt gaan maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO wat is tie leuk. Ik heb dat patroon ook, maar nog geen garen er voor...Is dit garen in jou winkel te koop??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze ziet er zo knuffelbaar uit!
    Zo'n beer zou je zo mee naar bed nemen :)
    Prachtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben hem toevallig ook aan het breien
    moet alleen de broek nog maken
    hij, zij is helemaal super

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ps als we volgende week op vakantie gaan naar zeeland kom ik een keertje aangefiets naar je winkeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herkende hem ook gelijk. Ik kwam hem van de week tegen. Hij is schitterend. Deze kleurencombinatie vind ik erg mooi.
    Ik krijg gewoon zin om hem ook te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is er iemand die het berenpatroon in het Nederlands heeft?
    kan iemand mij vertellen of het moeilijk is om het in het Engels te doen?

    BeantwoordenVerwijderen