Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 17 juli 2013

Binnen!

Het is er weer !!


Kleuren om te zoenen! :-) Hier nog een keer een prachtige south bay sjaal (deze kleur zat er nu niet bij, maar wel hele mooie andere)


Brei je liever? Kijk eens naar deze schitterende sjaal van Janet:


en hier ben ik ook nieuwgierig naar
(van Kiek es ier)


Niet vergeten: t/m 27 juli ben ik open van 9.00 - 13.00 uur!

(en het bloggen staat een béétje op een lager pitje...)


8 opmerkingen:

  1. er komt een dag dat ik naar Zeeland ga rijden om Unicat bij je te halen....ik vind het zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zulke mooie wol!!En het verloop schitterend. Met dit mooie weer haak ik in iets langzamer tempo :( Ik ga zéker nog een omslagdoek haken in een andere kleur combinatie :)Maar eerst de deze klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhh, ik wil ook graag online bestellen...is er ergens een overzicht van alle kleurtjes? (al lijken ze allemaal zo mooi)

    groetjes uit België!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig garen is dat! Stuur je het ook op? Ook naar België? Of is dat niet mogelijk? Anders heb ik wel interesse :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je net een mailtje gestuurd. Ik kwijl telkens opnieuw en wil dit tegengaan door kleurentherapie (m.a.w. graag nog een bolletje naar België sturen) :-)
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen