Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 1 juli 2013

Bijkomen...

Lieve lezers,
Zoals jullie wel gemerkt hebben moet ik even bijkomen van een hele drukke week. Wat was het druk, afgelopen zaterdag op de Visserijdag. Graag maak ik een verslagje van deze dag, maar ik moet even op zoek naar wat foto's her en der want ik heb geen tijd gehad om maar iets van het hele evenement te zien! En nu loopt heel mijn mailbox over met bestellingen.......

Zoals ik had verwacht zijn er maar enkele bolletjes Unicat over - ik ga morgen weer bestellen. Heb je wensen, mail die dan heel snel. Ik reserveer dan een bol naar keuze voor je. Het komt dan pas over 2-3 weken binnen. Nog even wat details: 50 % katoen, 50 % acryl, machinewasbaar. 900 meter op een bol, genoeg voor een flinke omslagdoek (€ 23,95)
Regenboogkleur = 1040 meter € 25,95.

Klik hier voor alle logjes die ik over de Unicat heb geschreven!





Ik meld me vanavond nog even :-)

3 opmerkingen:

  1. Rust maar even lekker uit hoor!!Fijn dat je zo veel bestellingen hebt en hebt genoten van de visserijdagen.Maar je moet ook zo nu en dan om je zelf denken XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop, dat je tot rust kunt komen na al die drukte.
    Maar, wel fijn ook, dat het druk is, doe je alles niets voor niets!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was druk maar wel gezellig.
    Ik ben aan m'n nieuwe sjaal begonnen,van grijs naar zwart .
    Ik kan niet wachten tot de andere kleur begint,door haken dus.
    En denk aan je zelf hoor.
    Groetjes en tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen