Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 29 augustus 2024

Nijntje

Deze week is het Grote Nijntje Haakboek uitgekomen! Wie kent Nijntje niet? Wie is er niet groot mee geworden of heeft zijn (klein-)kinderen uit de boekjes van Dick Bruna voorgelezen?


Je vindt het leuke boek in onze winkel en in onze webshop. Bij het verschijnen van dit boek zijn er ook twee garenpakketten samengesteld: Nijntje Feest en Nijntje Knuffels. In deze pakketten vind je alle benodigde garens plus een Nijntje-haaknaald. Voor de pakketten geldt op = op! Je vindt de pakketten in onze webshop





Nu de vakanties er echt bijna opzitten, druppelen er steeds meer nieuwe dingen de winkel in. Herfst- en winterbolletjes liggen al in het schap en ook steeds meer truien en andere voorbeelden om te laten zien hoe een bolletje opbreit/haakt vullen de winkel. Ik wil alles wel tegelijk laten zien 😁

Ik verfde deze week nog wat strengen. ik had wat verzoekjes gekregen voor wat "saaie" kleuren maar op een of andere manier lukt mij dat niet... 


Het werd ditmaal een aanvulling op de merino-sokkenwol én strengen wol/zijde. Laat die herfst maar komen...


2 opmerkingen:

  1. Nijntje, lief klein konijntje. Ja ik ken haar hoor. Zo lief en alle kleintjes zijn er dol op. Wat leuk die pakketten. Nou misschien zijn de eerste twee rijen op de rechtse foto 'saai' :-) Maar ja wat is saai. Je zult maar effen sokken willen breien toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gaaf, Nijntje haakpatronen boek. wat zullen hier veel mensen plezier van hebben. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen