Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 11 augustus 2024

Feestje!

Gisteren vierde ik mijn 57e verjaardag. Lieve familie, vrienden, klanten én social media hebben er voor gezorgd dat ik me echt jarig heb gevoeld. Ik had 's morgens al vroeg verjaardagsvisite 😂😂

Ik ben verwend met enorm veel felicitaties, bloemen, kaarten en cadeau's. Het was een pittig jaartje, het afgelopen jaar was het tobben met "slijtage" en had ik 3 operaties aan mijn handen. Dat stilzitten en niets mogen doen was eh,..... lastig. Nu de handen wel weer alles kunnen, sputteren mijn oren en evenwichtsorgaan er lekker op los. Het is wat het is, ik probeer er het beste van te maken, hoewel ik het een behoorlijk enerverende periode vind. Maar er is zo veel om blij van te worden en dankbaar over te zijn!

 

Augustus voelt altijd een beetje als het begin van het einde. Het ruikt buiten al iets anders, de dagen zijn al zichtbaar korter, de vakanties lopen langzaam een beetje op zijn eind (alhoewel je dat hier aan de kust nog niet merkt in deze zomerse dagen). Ik bijt me nog even door een paar vochtige hitte-dagen heen....

 

Zaterdag was de winkel gewoon open en gelukkig werd er nog een bestelling bezorgd. Er is weer nieuwe voorraad van het boek Bloemen Haken. In een maand tijd is de derde druk verschenen van deze bestseller! Wat een topper is Sascha! Ook is de voorraad bolletje Sweet Treat weer aangevuld, ook met kleurtjes die niet in het boek zijn genoemd maar die zeker geschikt zijn voor een veldboeket.

Wat ook binnenkwam is dit superleuke doosje, gevuld met 50 kaartjes met elk een patroon voor een Granny Square. Erbij zit een handleiding voor het lezen van de diagramen en het geeft heel veel inspiratie voor allerlei Granny-projecten (dekens, tassen, vesten, kussens, etc!). Een aanrader!
Je vindt het doosje hier in de webshop.



Volgende week duiken we weer fris en fruitig in de nieuwe winterdraadjes! Eerst nog even de oogst opruimen: 







7 opmerkingen:

  1. Nog een keer gefeliciteerd hoor. Fijn dat het e ht een feest was. Het is je gegund hoor. Ik snap het wel dat het bloemen boek zo go3d gaat. Het is een prachtig boek met prachtige patronen.
    Lekkere oogst hebben jullie toch nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd en pas een beetje op jezelf het komende jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van harte gefeliciteerd, ik hoop voor je dat dit jaar een minder pittig jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd en wat een mooie foto,s laat je ons zien.Het kleine meisje en jouw huidige gezicht lijken nog steeds op elkaar.Lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen