Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 11 juni 2024

Zon en regen

Manlief ging vandaag eens even polshoogte nemen in de moestuin. Dat heftige stormpje van gisteren trok hier precies over en de tuin kreeg de volle laag. Na de strijd tegen de slakken is nu de pruimenoogst dit jaar iets te vroeg naar beneden gekomen..... ik vrees een wat minder moestuinjaar.

Vandaag was het ook zon en regen, prima weertje om te verven (ach, dat is het natuurlijk altijd!) 


Dit keer maar gewoon binnen, in de keuken. Ali is geen fan van de natte wol-lucht, dus die vluchtte weg. En ik kliederde en klodderde. Heerlijk. Maar een soort verf-studio zou best fijn zijn. 

Niet gebonden aan deadlines, kleurenschema's of wensen, kon ik lekker mijn gang gaan. Hier kan ik echt helemaal in opgaan en muizenissen zijn even verdwenen.

 

Nog even drogen en dan kan de voorraad in de winkel weer aangevuld worden!

Morgen is de winkel weer open, van harte welkom!



1 opmerking: