Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 15 juni 2024

Volle bak!

Deze week kwamen er op de valreep nog een paar geweldige vissen binnen zwemmen voor de etalage. Volgende week ga ik aan de slag om ze een plekje te geven achter het raam, dat wordt nog een hele uitdaging, denk ik 😁. Volle bak! Ik laat nog even zien wat er deze week nog ingeleverd werd (een selectie hoor!)


Zóveel technieken, zoveel enthousiasme en fantasie! Ze zijn stuk voor stuk echt geweldig. Van dichtbij en van heinde en ver. Zoom eens in om alle bijzondere details te zien! De afwerking, de stofjes, de uitvoering 😍


Deze vis in alle soorten schortenbont is ook zo origineel!!




oeps, de vis in filethaken ligt op zijn kop.....




Ik hou jullie op de hoogte van het aquarium! 

*******

Misschien stond je gisteren voor een gesloten deur? Helaas moest Ali me weer oppikken bij job2, meneer Menière kwam weer langs. De deur was even dicht en we moesten ook wat eerder sluiten. Het is helaas niet anders. Vandaag wiebel ik nog wat na. Va nmij mag hij wegblijven, deze Menière maar ik heb er weinig over te zeggen.

Fijn weekend allemaal!


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vissen etcetera zijn er weer bijgekomen. Ik ben benieuwd naar de etalage hoor. Hopelijk is meneer Menière vannacht vetrokken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer zeg, wat heb je veel last.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super al die vissen, en zo leuk om te zien dat mijn regenboogvis over is gekomen. De post doet er zo lang over! Veel succes met het inrichten van het aquarium.
    Dan laat je maar foto’s zien.
    Beterschap gewenst.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen