Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 6 mei 2023

Lente

Gisteren kwamen wij er aardig vanaf in onze zuidwesthoek van het land. Geen sprake van hoosbuien zoals op sommige bevrijdingsfestivals, hoogstens een paar spettertjes. Hoewel we nog weinig warme dagen hebben gehad, is alles buiten heerlijk groen en bruist het van nieuw leven. Ik vond op het internet een paar hele leuke kussens voor in de tuin. De patronen zijn allemaal in het Engels:

Foxgloves and Bees Cushion van Kate Eastwood

Bee Cushions van Zoë Potrac

Bumble Bee Cushion van Little Doolally

*********

Let op! Volgende week is de winkel de hele week open volgens gewone openingstijden. Daarna (van 14-23 mei - de week van Hemelvaartsdag) zijn wij een weekje gesloten.




1 opmerking:

  1. Nou jullie zaten inderdaad goed qua regen. Hier hadden we in 1 bui toch al zo`n 20mm te pakken. Wat een gezellige kussen zijn dat. Fijn dat je een weekje rust hebt straks. Ik duim voor lekker weer.

    BeantwoordenVerwijderen