Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 3 mei 2023

Onesiegurumi 2

Het nieuwe boekje van Sascha Onesiegurumi - 2 is uit en staat weer boordevol heerlijke knuffeltjes. Je haakt weer eerst alle losse onderdelen en deze haak je bij het maken van het lijfje in één keer mee: er komt geen naaien meer aan te pas!


Met 15 nieuwe patroontjes kun je je hart helemaal ophalen. Je vindt het boekje in onze webshop en uiteraard ook in onze winkel waar ook een paar voorbeelden zijn van deze leuke onesiegurumi's. Ik denk dat het schildpadje echt mijn favoriet is! Door te variëren met verschillende garens kun je de knuffeltjes groter of kleiner haken. 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten