Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 11 maart 2015

Nog een beetje winter?

Vanmorgen lag er een dun laagje ijs op het dak van de schuur. De opkomende mist maakte het nóg kouder. Gelukkig brak de zon weer door en konden we genieten van wat warmte maar helemaal los van de winter zijn we nog niet....

Deze prachtige krans van Lucy kan dan nog best (en anders voor volgende winter!):

IMG_9579

Je vind de uitgebreide beschrijving (Engels met veel foto's en links) bij Lucy van Attic24, al jaren een van mijn favoriete blogs.
Veel bloemen en blaadjes komen uit het boekje "100 Bloemen om te haken" dat nog steeds volop verkrijgbaar is (vanaf volgende week ook weer in de winkel).

Toch liever iets voor de lente? Lucy maakte al eerder deze Easter-wreath:

IMG_2363

De beschrijving van deze krans vind je hier.


4 opmerkingen:

  1. Ik zag hem ook al voorbij komen, ze heeft er weer een plaatje van gemaakt hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lucy's blog is echt te leuk gewoon...
    Maar zeker is het nog heel koud 's morgens, ik moest ook weer de ruiten van de auto krabben...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen