Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 13 september 2024

Brei- en haakclub!

Het wordt buiten weer vroeg donker, vakanties voorbij. We gaan weer starten met onze breiclub! Heerlijk om iedereen weer even te zien en neem vooral je projectjes van de afgelopen maanden mee 😍


Neem je eigen werkje mee of zoek een wolletje uit in de winkel. Gezelligheid staat voorop en er is altijd wel iemand die je op weg wilt helpen als je vragen hebt of iets nieuws wilt leren. We beginnen rond 19.30 en stoppen om ca 21.30 uur. Wij zorgen weer voor koffie, thee en wat lekkers - de toegang is vrij. Op tafel staat een klein potje voor een bijdrage in de onkosten. De datums staan hieronder, sommigen zijn iets afwijkend !
Data najaar 2024
19 september
3 oktober
17 oktober
7 november
21 november
12 december

Let wel even op - check altijd even het blog of Facebook kort van te voren. Bij "calamiteiten"(of gewoon een slechte dag) kan het zijn dat ik moet annuleren!
Als 's avonds iedereen even helpt met opruimen komt het vast wel goed.

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik aan de andere kant van het land woon, het lijkt me reuze gezellig om erbij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komen er ook mensen van wat verder weg? Of is het vooral dames vanuit de omgeving?

    BeantwoordenVerwijderen