Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 6 maart 2024

Haakplein!

Het zal je vast niet ontgaan zijn dat Jolanda en Naomi van Haakplein pas een nieuwe CAL zijn gestart, misschien doe je wel mee? Deze nieuwe deken-in-delen is zó succesvol dat 3 kleuren van het pakket tijdelijk niet leverbaar zijn (maar wel weer vanaf half april).

Deze dames zitten bepaald niet stil want er binnenkort verschijn er een boek, vól met geweldige dekens van deze twee kanjers. 13 maart komt het boek uit (da's dus volgende week al!) en voor dit prachtige boek bedachten Naomi en Jolanda maar liefst twaalf nieuwe dekens met verschillende steken, kleuren en afmetingen voor ieder seizoen.



Je kunt dit boek al voor-orderen via onze webshop, we sturen het dan na de levering gelijk naar je toe!

En natuurlijk kun je ook wachten tot 6 april want dan zijn deze Zeeuwen-van-den-overkant aan "onze kant" en kun je de dekens in het echt bekijken in onze winkel want ze nemen alles mee! Óók de nieuwe CAL-pentapatch-dekens!!
Van harte welkom dus op zaterdag 6 april. De koffie en thee staan klaar, je kunt lekker een poosje haken in onze winkel als je dat leuk vindt, Jolanda en Naomi van alles vragen over hun nieuwe boek en patronen - of hun gewoon een vet compliment komen geven voor al die jaren haakplezier 😉!


Zet 'm dus maar in de agenda!

********
Kun je niet zolang wachten? 
De winkel is morgen gewoon open en 's avonds is het onze gezellige brei- en haakclub!



1 opmerking: