Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 9 maart 2024

Bezig.......

Op een of andere manier schiet het uitgebreid bloggen er een beetje bij in, deze week. Ik ben wat "bezig", zeg maar. Breiclub, late diensten in de zorg, en vanavond de opening van ons feestjaar - in klederdracht. 

Foto en artikel: PZC

Maar er gebeurt van alles, een kleine greep:

Er druppelen steeds meer "vissen" binnen, de een nog mooier dan de andere.
Deze zeemeermin met Zeews staartje is geweldig leuk!
Je kunt uiteraard ook nog meedoen, je hebt nog tijd tot half juni!

Zo'n leuk breiboek (Engels!) van gebreide dieren.
Je vindt het ook hier

Hele leuke colourpacks van het nieuwe dunne haakgaren van Scheepjes
Nog niet in de webshop maar mailen mag altijd!


En zo superblij met mijn vestje van Lang Paradise. Wordt vervolgd!

***********
Let op:

Woensdag 13 maart zijn we gesloten i.v.m. Biddag


1 opmerking:

  1. Fouten zijn menselijk, woensdag is het de 13e. Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen