Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 22 maart 2024

Relax......

Zooooo, dat was even hectisch gisteren 😁. Het bloggen is er de afgelopen week echt bij ingeschoten en dat wou ik gisteren nog even goedmaken. Uiteraard krapjes voor de breiclub begon, he? In stijl.... 

Dus dat doen we even over, even in relax-stand. Het leuke is dat Jellina gisterenavond op de haak- en breiclub een deken meenam, waarop het patroon in de nieuwe Yarn is gebaseerd! Die had ze nog in de kast liggen (ik zou best wel eens in die kast willen kijken, Jellina! 😍😍):

De deken in de Yarn is gehaakt met verschillende kleurtjes Organicon, door het kleurverloop lijken de figuurtjes op zoete macarons. De versie hierboven is gehaakt met Catona (colourpack). Zo leuk om te zien dat er meer mogelijk is met 1 patroon (ooh, een verloopbol 😍...)


 

Jellina's deken logeert een poosje bij ons, kom 'm zeker bewonderen. En ben je fan van dekens haken, dan kun je uiteraard je hart ophalen op zaterdag 6 april. Dan komen Jolanda en Naomi van Haakplein met hun nieuwe boek in onze winkel. Ze nemen álle dekens uit het nieuwe boek mee en ook de CAL Pentapatch. Neem je haakwerkje mee, we maken er een gezellige middag van.

Jolanda bracht gisteren persoonlijk een nieuwe stapel boeken naar de winkel, dus we hebben er genoeg!


Dit weekend ben ik vrij van job2, ik heb het idee alsof ik vakantie heb 😂. Vandaag sta ik uiteraard gewoon in de winkel, maar dat is toch datgene wat ik het allerliefste doe. 








1 opmerking: