Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 27 februari 2024

Bijscholing

Had ik al eens geschreven dat de dagen vol zijn? 😂😂😂

Op deze vrije dag was er weer genoeg te doen! Mijn vis wacht nog op een paar vinnetjes maar is echt bijna af en natuurlijk ben ik aan dat hexagon-vest-op-naald-8 begonnen...... (de schuld van Cathrien en Riëtte!)



En vanmiddag weer een bijscholing "stiesel" en "mussen strieke" - nee, niet de vogeltjes maar onze klederdrachtmutsen. Echt geen kattepies hoor en een hele strenge lerares die niet zo gauw tevreden is.


Mijn bewondering groeit voor mijn moeder en iedereen die zo hard bezig is met dit project. Zowel de leraressen als de leerlingen!

Nu nog even verder haken!

Morgen is de winkel weer open vanaf 9.00 uur, van harte welkom!

1 opmerking:

  1. Dat het een heel werk is dat geloof ik graag. En natuurlijk zonder verkeerde vouwen e.d. Knap dat jullie het leren en de juffen jullie bijstaan.

    BeantwoordenVerwijderen