Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 3 oktober 2023

Moois

Ooooooh...... er komt zóveel moois binnen en ik heb nauwelijks tijd om het uit te pakken, een mooi plekje te geven en laat staan er over te schrijven. Maar dat komt nog, écht! Nu een voorproefje!


Nieuwe kleuren Maya-bollen. Helaas niet in de webshop, van veel kleuren maar 1 exemplaar. Zie je wat moois, neem dan maar contact op of komt langs. Alle blogposts over deze prachtige taarten vind je hier op een rij. 
**********

Nog warm zijn deze 6 nieuwe kleuren Wooladdicts Footprints. Voor sokken, maar ook duizend andere dingen zoals dit kolletje (1 bolletje). Deze kleuren staan al wel in de webshop, onder sokkenwol.
Helemaal verliefd op deze kleuren!


En nieuwe boeken! Nog niet in de webwinkel, komt nog....



o ja, en deze is er ook weer 😅😁😍


Alleen ik kan verzinnen om nog een jubileum-actie op poten te zetten in de weken dat ook de BTW administratie af moet, ik een paar dagen vrij heb van Job2 (om uit te rusten 😂😂😂😂), in de week van de breiclub en twee weken voor mijn volgende hand-operatie. Verstand komt met de jaren, he?

Morgen is de winkel open vanaf 9 uur. Van harte welkom! Donderdag is het breiclub, eventjes de laatste tot ik weer genezen ben van mijn hand en ik weer mag kasten-sjouwen. En de verzending van de jubileum-sokkenpakketten doe ik tussen de bedrijven door, kan eind van de week worden....







2 opmerkingen:

  1. Ik ben nog een stukje ouder dan jij, maar dat verstand is er nog steeds niet hoor.
    Sterkte met je operatie!
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen