Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 19 februari 2022

Even lekker niks...

Nog één late dienst en dan een klein weekje even lekker niks! De stenen winkel is gewoon open volgens normale openingstijden. Ali en Johanna helpen je graag. De webwinkel is even een weekje dicht. Heb je acute vragen, dan kun je het beste naar de winkel bellen, want de mail lees ik ook niet 😊...

En anders, gewoon even wachten tot volgende week zaterdag, dan ben ik weer van de partij!

Ik ga lezen, haken, breien, uitslapen, wandelen, filmpje pakken, boek lezen. En misschien ook wel niet 😉! Tot volgende week!

14 opmerkingen:

  1. Geniet van je weekje lekker niksen.
    Gewoon doen waar jezelf zin in hebt.
    Groet Wytske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fijne vrije week. Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je rust en doen waar je op het moment zin in heb.
    Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier, van harte gegund, goed op jezelf passen. Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier met iets of niets of alles

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga lekker ergens logeren, niet thuis blijven hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker genieten van je vrije week. Niets doen is ook erg lekker. Naar buiten wandelen ook erg ontspannen. Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker bijkomen in een week vakantie, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen, ik wil mij even voorstellen. Mijn naam is Anneke Van Wurmond, wij hebben een breiclubopgezet die breit voor KiKa, nu hebben wij een verzoek gekregen om truitjes te breien voor de KiKa beer. En nu zijn we op zoek naar een patroon, kan ik die bij u bestellen. Wij zijn te volgen op facebook onder de naam Gien's wolclub. Ik hoop dat u ons kan helpen. Vriendelijke groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen