Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 26 februari 2022

De kogel is door de kerk.....!

Zet maar in je agenda want de kogel is door de kerk:

Op zaterdag 4 juni 2022 (= de zaterdag voor Pinksteren) houden wij - eindelijk - de 5e editie van het Zeeuwse Brei- en Haakfestival. Het is onder -tig voorwaarden, niets is zo onzeker als deze tijd! Maar de datum staat er en de tenten zijn gereserveerd. Dat is dan ook ongeveer het enige, ik ga nu alle zeilen bij zetten om er weer een leuke editie van te maken. De komende weken ga ik weer contacten maken met handwerkers, ontwerpers, massa's vrijwilligers en noem maar op, ik hou jullie op de hoogte. Alles is nog héél pril, er moeten nog bergen verzet worden maar de datum staat! 

Zin in??


10 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met de organisatie. Ik heb er nu al zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergoed nieuws !
    Het staat genoteerd in mijn agenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoeraaaaaaaa! Ik ben er. Met camera 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker zin in. Staat genoteerd.
    Succes👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig...hebben er zin in.
    Succes met alles te regelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijn vooruitzicht, succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi vooruitzicht. Veel succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk. Nooit geweest dus hopelijk kan ik het die dag eens beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zet het in mijn agenda! Misschien kom ik eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen