Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 20 oktober 2021

Zakjes

Nog even en dan breekt de tijd van pakjes en zakjes weer aan. Als je houdt van een zelfgemaakt cadeautje of een originele verpakking, dan moet je op tijd beginnen. Deze zakjes kwam ik vandaag tegen:

Sockbaggie:

Foto's en patroon Rebecca Enoch - Ravelry


Dit grappige tasje is precies groot genoeg voor een paar sokken in wording! (mits niet gebreid op lange naalden 😁). Natuurlijk kun je voor een prachtige leren Muud-tas gaan, maar voor je daarvoor genoeg hebt gespaard voldoet zo'n zakje uiteraard prima! En er past natuurlijk nog veel meer in! Je vindt het Engelstalige patroon op Ravelry. Je kunt 'm versieren met kraaltjes en pompoms.

Maar dit zijn ook hele lieve cadeau-zakjes: 

Foto en patroon Balls to the Walls

Ook dit patroon is in het Engels en vind je hier. Natuurlijk kun je ook al je proeflapjes gebruiken, al die lapjes waar je dat ene bijzondere patroontje of steekje hebt uitgeprobeerd wat wat nooit meer wat geworden is 😁. Want daar hebben we er allemaal vast heel veel van!



5 opmerkingen:

  1. Super! Hier wordt ik blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry wordt met dt moet met alleen een d

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O die zijn leuk. Ik denk ineens aan een leuk lavendel zakje die eerst in een lelijk oranza zakje gaan. Dank je wel voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn echt wel hele leuke zakjes, topidee!!!

    BeantwoordenVerwijderen