Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 28 juli 2020

Voorraad

Sinds het versturen van het Festival-pakket én de strengen voor het abonnement was het maar magertjes gesteld met de voorraad hand-geverfde garens in onze winkel. De laatste weken spendeer ik mijn vrije dinsdag dan ook vaak aan geklieder met strengen en verf. Maar op een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om ook alles te fotograferen en in de webshop te zetten, want het gebeurt vaak dat de strengen al weer ten dele verkocht zijn als ik daar aan wil beginnen. Soms gaan ze mee met een klant terwijl de strengen nog niet helemaal droog zijn. Ik geef het voorlopig dan ook even op 😉:
ergens in september heb ik vast meer tijd om van alles op de foto te zetten. Tot die tijd heeft de gewone winkel-bezoeker de eerste keus, want er ligt genoeg moois:


Voor sokken óf juist niet!

(ik ben helemaal verliefd op dit draadje en ik ben niet de enige)


En nog een paar prachtige sock-blanks, maar daarover later nog meer!


En het volgende rekje mohair staat al te drogen....
en ik heb wat hulptroepen op afstand! 😉






1 opmerking:

  1. Zo mooi deze garens!
    Ik ben nu aan de brei met de streng die ik vorig zomer bij jou kocht. Maar ben ondertussen ook allerlei andere dingen aan het maken. Geen haast ... de sjaal komt heus een keer af ;-).

    BeantwoordenVerwijderen