Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 22 augustus 2017

Knuffelen en kroelen

Zou het in de lucht zitten? Ik weet het niet hoor, maar na mijn weekje vrij word ik overspoeld met leuke ideeën, boekjes, garens en zo tussendoor worden de mooiste dingen "even laten zien" in de winkel. Vandaag ook weer zoveel moois gezien! Ik ben er gewoon vrolijk van 😁. Wat een creativiteit is er om ons heen!!
Maar ik kan niet alles tegelijk laten zien (willen wel hoor). Deze geweldig leuke nieuwe lappenpoppen staan het eerst in de rij, dit is zó leuk!

Een koetje en een kalfje
die liepen in de wei.....



Sascha ontwierp deze schattige lappenpop-koe. Mét uier! En ze maakte gelijk ook een mini-versie: het lappenpop-kalfje.


Je kunt kiezen voor een klassieke Friese koe, maar een roodbont koetje is ook superleuk! Ans haakte ze allebei 😊


De patronen zijn te koop via Ravelry en complete pakketjes (garen, patroon en oogjes) zijn bij ons te koop en te bestellen (€ 14,00 per compleet pakketje).

In de vakantie is er ook een nieuw boekje uitgekomen van Sascha: Gehaakte Knuffeldoekjes (€ 12,95)


Een boekje vol met schattige kleine knuffelpopjes waar kinderen hun favoriete helden en heldinnen in terugvinden om de prachtigste avonturen mee te beleven.


In onze winkel liggen de popjes als voorbeeld al klaar, evenals het koetje met het kalfje!



3 opmerkingen:

  1. Oh wat een schatje, ik zie steeds meer leuke dingen die ik voor mijn aanstaande kleinkind kan maken. En ik vond ook al zo'n leuk Bunny dekentje op jouw site. Nu heb ik eigenlijk hetzelfde probleem als jij hebt: Gebrek aan tijd! Maar dank je wel voor het delen van dit leuke patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met andere woorden laat de winter maar komen dan kunnen we lekker haken op die lange avonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, zo grappig, die koeien! Ja, die knuffeldoekjes zijn inderdaad heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen